Het Unilever Roparun team bestaat sinds 1997 en is dus al ruim een kwart eeuw actief. In deze 25 jaar zijn teamleden vertrokken en gekomen, maar het doel, geld ophalen voor stichting Roparun, is nooit veranderd.
En dat zal ook zo blijven. Dit prachtige doel, wat geld inzamelt ten bate van mensen die leiden aan de ziekte kanker, kan niemand zomaar links laten liggen.
Het motto van stichting Roparun is dan ook: Leven toevoegen aan dagen, wanneer er geen dagen meer aan het leven toegevoegd kunnen worden.
Helaas zijn er steeds meer mensen die met deze ziekte te maken krijgen. Wat is er dan mooier om hen een draaglijker leven te geven, vooral in de zware tijden.
Het Unilever Roparun team, de Unilever Vitality Runners, is 1 van de ruim 300 teams die jaarlijks aan deze run mee doen. Door middel van acties, waar alle teamleden zich voor inzetten, wordt een prachtige opbrengst gehaald en met Pinksteren, wanneer de Roparun wordt gelopen, zetten wij als team daar een sportieve prestatie tegenover.
Wij lopen hard van Parijs naar Rotterdam, een afstand van meer dan 530 km!
Wist u dat?
- De Unilever Vitality Runners al meer dan 25 jaar mee gaan? (eerste deelname in 1997)
- Daarmee een van de langst deelnemende teams in de Roparun is?
- 2 keer vertrokken zijn vanuit Duitsland (Hamburg), en alle andere keren vanuit Parijs?
(Met uitzondering van de 30e editie die vanwege de coronauitbraak in Nederland bleef) - Het team in totaal al meer dan €850.000,- heeft opgehaald voor stichting Roparun?
- Dat dit gemiddeld meer dan €34.000,- is per Roparun?!
- Wij altijd nieuwe teamleden kunnen gebruiken?
Geïnteresseerd? Stuur ons een berichtje via het contactformulier! - Wij heel blij worden van sponsoren. Of dit nu in natura is (busjes, boodschappen), of financieel, alle hulp is welkom!
Wil je ons helpen? Graag! Neem contact met ons op via het contactformulier!
Actuele foto's / video's
Voor actuele foto's / video's en andere wetenswaardigheden kun je gebruik maken van onze social media.
Hieronder vind je de links naar onze Facebook, Instagram en Youtube pagina.